Zespół
Jesteśmy zorientowaną na serwis i obsługę klienta agencją, działająca w strukturach globalnego koncernu.
W naszych lokalizacjach w Düsseldorfie i Warszawie pracuje blisko 70 pracowników z 9 krajów, obsługujących międzynarodowych klientów METRO Advertising. Z naszymi klientami i współpracownikami porozumiewamy się po niemiecku, polsku, angielsku, ale także po francusku i rosyjsku! Świeże pomysły i wieloletnie doświadczenie zawodowe stanowią wartość dodaną dla naszych klientów.Nasz zespół składa się ze specjalistów z dziedziny mediów, dystrybucji, przemysłu papierniczego i poligraficznego, ekspertów IT, kontrolingu, księgowości i administracji.
Należymy do prestiżowych organizacji branżowych takich jak: IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, AHK – Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa.
Zarząd
Clemens G. Hadtstein
CEO/ Managing Director
Clemens Hadtstein od 2014 roku pełni funkcję prezesa METRO Advertising w Niemczech oraz oddziałów w Polsce i Chinach, a tym samym jest odpowiedzialny za zespół liczący niemal 70 pracowników w Düsseldorfie i Warszawie. Dołączył do METRO 15 lat temu i zajmował różne stanowiska w ramach koncernu. Wcześniej pracował w Haniel Group i KPMG Consulting.
Na bazie poprzednich doświadczeń poszukuje nowych rozwiązań w produkcji materiałów reklamowych i jest przekonany o korzyściach płynących z digitalizacji w naszym modelu biznesowym na wszystkich poziomach - do skutecznego łączenia cyfrowych i tradycyjnych rodzajów reklamy, jak również w organizacji naszych własnych procesów zarządzania i administracji.
Isabella Krüger-Pawlowski
Managing Director PL
Isabella Krüger-Pawlowski jest związana z firmą od początku jej działalności w Polsce, czyli od 1999 roku. Isabella jest odpowiedzialna za wszystkie strategiczne i operacyjne działania firmy, a także za współpracę z sieciami handlowymi. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży, doskonale zna rynek reklamy, produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych.
Isabella jest również członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo – Handlowej. Aktywnie uczestniczy w inicjatywach i stowarzyszeniach korporacyjnych (Fundacja Liderek Biznesu, Klub Deloitte SheXO, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet).
Prywatnie jest prawdziwą fanką sportu, aktywnie gra w golfa, nurkuje, posiada licencję pilota.