Referencje
Anna Heimberger
Head of Branding and Customer Activation MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
"METRO Advertising od wielu lat wspiera działania reklamowe MAKRO Cash & Carry - zarówno w zakresie produkcji oraz dystrybucji gazetek reklamowych i mailingów, jak również w realizacji kampanii mediowych. W METRO Advertising pracują eksperci, których wiedza i doświadczenie przekładają się na elastyczne i sprawne realizowanie kampanii oraz optymalizację kosztową naszych procesów. METRO Advertising jest rzetelnym i kompetentnym partnerem, który rozumie potrzeby reklamowe branży handlowej."

Wioletta Radomska
Kierownik Działu Reklamy
"Firma OBI, sieć marketów budowlanych, współpracuje z Metro Advertising Spółka z o.o. nieprzerwanie od lutego 2016 roku, zlecając cykliczny druk i transport kilkumilionowych nakładów ulotek w formatach A4 i A3.
Podczas tej kilkuletniej współpracy spółka METRO ADVERTISING dała się poznać jako solidny partner biznesowy, otwarty na potrzeby sieci handlowych i zapewniający optymalne kosztowo rozwiązania w obszarze poligrafii i transportu.
Wysoka fachowość zespołu, bardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta - powodują, że współpraca z METRO ADVERTISING przebiega sprawnie, a usługi świadczone są terminowo i na najwyższym poziomie organizacyjnym i jakościowym.
Z przyjemnością rekomendujemy spółkę METRO ADVERTISING jako partnera do długoterminowej współpracy."

Urszula Porębska
Marketing Director METRO PROPERTIES
"METRO Advertising jest naszym wieloletnim parterem w planowaniu i zakupie mediów. Bardzo cenię sobie tę współpracę, ponieważ mam pewność, że zespół, z którym współpracuję doskonale rozumie potrzeby w zakresie komunikacji marketingowej centrów handlowych, zna specyfikę mediów lokalnych oraz trendy na rynku mediów. METRO Advertising gwarantuje odpowiednie wsparcie działu marketingu w przygotowywaniu i realizacji kampanii mediowych na najwyższym poziomie."
