Planowanie i zakup mediów

Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy zarówno z globalnymi sieciami, jak również z lokalnymi centrami handlowymi, umożliwiło nam dogłębne poznanie specyfiki działań i potrzeb reklamowych branży handlowej. Na podstawie szczegółowych analiz dobieramy media najlepiej dopasowane do celów kampanii i grupy docelowej. Przygotowujemy rekomendacje uwzględniając budżet, czas i efektywne wykorzystanie przekazu reklamowego w różnych kanałach.

Nasze Usługi:

  • Wybór kanałów komunikacji (radio, telewizja, outdoor, online, prasa, media drukowane)
  • Analizy konkurencji i grup docelowych
  • Rekomendacje budżetowe
  • Szczegółowe planowanie i określanie celu dla poszczególnych kanałów komunikacji
  • Zakup mediów i zarządanie procesem realizacji kampanii
  • Kontrola i rozliczenie budżetu mediowego

Skontaktuj się z nami!

Joanna Batorska
Joanna Batorska

Head of Media and Communication

Dystrybucja i Geomarketing

Precyzyjna geolokalizacja jest szczególnie istotna w przypadku komunikacji dla branży handlowej. Dlatego szczegółowo badamy grupy docelowe pod kątem konkretnych cech i przedstawiamy wyniki analizy dla wybranych obszarów geograficznych. Dostarczamy cennych informacji, pozwalających dotrzeć do potencjalnych, nowych grup klientów lub zoptymalizować istniejące rejony dystrybucji.

Nasze usługi:

  • Analizy grup docelowych i potencjałów w wybranych obszarach geograficznych
  • Wyznaczanie rejonów dystrybucji
  • Rekomendacja nakładów do dystrybucji
  • Negocjacje warunków cenowych
  • Wybór dystrybutorów do realizacji usługi
  • Kontrola dystrybucji i zewnętrzne audyty jakości

Skontaktuj się z nami!

Marcin Rejsdorf
Marcin Rejsdorf

Head of Finance & Business Processes