Planowanie i zakup mediów

Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy zarówno z globalnymi sieciami, jak również z lokalnymi centrami handlowymi, umożliwiło nam dogłębne poznanie specyfiki działań i potrzeb reklamowych branży handlowej. Na podstawie szczegółowych analiz dobieramy media najlepiej dopasowane do celów kampanii i grupy docelowej. Przygotowujemy rekomendacje uwzględniając budżet, czas i efektywne wykorzystanie przekazu reklamowego w różnych kanałach.
Nasze Usługi:
- Wybór kanałów komunikacji (radio, telewizja, outdoor, online, prasa, media drukowane)
- Analizy konkurencji i grup docelowych
- Rekomendacje budżetowe
- Szczegółowe planowanie i określanie celu dla poszczególnych kanałów komunikacji
- Zakup mediów i zarządanie procesem realizacji kampanii
- Kontrola i rozliczenie budżetu mediowego
Skontaktuj się z nami!
Dystrybucja i Geomarketing

Precyzyjna geolokalizacja jest szczególnie istotna w przypadku komunikacji dla branży handlowej. Dlatego szczegółowo badamy grupy docelowe pod kątem konkretnych cech i przedstawiamy wyniki analizy dla wybranych obszarów geograficznych. Dostarczamy cennych informacji, pozwalających dotrzeć do potencjalnych, nowych grup klientów lub zoptymalizować istniejące rejony dystrybucji.
Nasze usługi:
- Analizy grup docelowych i potencjałów w wybranych obszarach geograficznych
- Wyznaczanie rejonów dystrybucji
- Rekomendacja nakładów do dystrybucji
- Negocjacje warunków cenowych
- Wybór dystrybutorów do realizacji usługi
- Kontrola dystrybucji i zewnętrzne audyty jakości
Skontaktuj się z nami!