Nasi eksperci ds.mediów zajmują się kompleksowym planowaniem oraz zakupem mediów do Państwa działań reklamowych. Bazując na otrzymanym od Państwa briefie, analizach grupy celowej i działań konkurencji, przekładamy kluczowe potrzeby marketingowe na strategie mediowe, pozwalające efektywnie wykorzystać budżet reklamowy:

  • Wybór kanałów komunikacji (np. materiały drukowane, prasa, radio, telewizja, outdoor, online)
  • Sprecyzowanie celu dla każdego kanału komunikacji
  • Określenie funkcji i wzajemnego oddziaływania poszczególnych mediów (konwergencja )
  • Zdefiniowanie priorytetów mediowych (media mix)

Niezależność od dużych, sieciowych agencji mediowych, koncepcje dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów oraz współpraca z profesjonalistami  w konkretnych dziedzinach, sprawiają, iż jesteśmy partnerem oferującym unikalną wartość dodaną.

W ramach planowania mediów dokonujemy dogłębnej analizy poszczególnych kanałów komunikacji - poprzez zdefiniowanie jakie medium będzie stanowiło najlepszy nośnik Państwa przekazu reklamowego. W tym kontekście oczywista staje się również ciągła optymalizacja w celu zapewnienia najlepszych efektów kampanii.

Kompleksowa obsługa w zakresie planowania i zakupu mediów

Aby zapewnić efektywnie zaplanowany budżet reklamowy nasz dział zakupu mediów stale negocjuje dla Państwa jak najlepsze warunki.

Uzupełnieniem naszego portfolio usług jest kompleksowa obsługa kampanii począwszy od zlecenia, poprzez operacyjne zarządzanie dokumentami i ich archiwizację, skończywszy na kontroli budżetu i fakturowaniu.

Korzyści ze współpracy

  • Dogłębna analiza, idealnie dobrany media mix
  • Kompleksowe planowanie kampanii cross-mediowych
  • Doświadczony zespół ekspertów
  • Kontrola wyników kampanii
  • Międzynarodowy know-how z zakresu planowania mediów

Osoba do kontaktu w METRO ADVERTISING